I like soul with a capital S

Skolan skolan skolan snart så börjar vi igen!

Ja nu sätter vi igång! Det ska verkligen bli skönt att få en ny fräsch start och sätta vår prägel på året. För det är faktiskt treornas uppgift. Det är treorna som bestämmer vilken attityd Kristina ska ha under året! (Vilken makt) Jag har verkligen tänkt på det...

      När vi började ettan styrdes makten av Frank! (Här skriver vi inga verkliga namn) Även fast han kanske inte viste om det, men så var fallet! På något sätt var det han som bestämde vilka som fick sitta i elevrummet eller inte. Bara genom hans attityd...  

      I tvåan var det mer frågan om man ville vara i elevrummet eller inte. Den årgången av trean var verkligen svart eller vit. Vissa människor kommer man att sakna enda in i märgen och den andra hälften ska det bli..herm..herm  rätt skönt att slippa. Tänk att komma in i elevrummet utan att bli psykiskt störd av en viss Black Jack och pissifittan!! (Så klockrent smeknamn!! Love it)

      I år är det vår tur att visa hur attityden i skolan ska vara! Det har vi lovat Kalle, ingen ska behöva vara rädd! Fuck intagningspoäng!  Det som gäller är att man har kommit in! Hör jag någon etta Nämna intagningspoängen kommer jag att säga till, för det är så onödig. Det handlar inte om hur bra man är, det handlar om hur bra personligheten är. Man utvecklas hela tiden, jag kan inte jämföra mig själv (sångmässigt) med...humm vem ska vi ta....   Whitney Elizabeth Houston .  Men jag har blivit så mycket bättre än när jag började i ettan!

  

Så nu börjar allt på riktigt igen. Tisdag klockan 13.00 Då kommer vi att träffas igen och visa vart skåpen ska stå!





Puss KinaStina   


Kommentarer
Postat av: Pontus

Jag önskar er alla lycka till. :)

2008-08-18 @ 17:28:27
URL: http://popblogg.wordpress.com/
Postat av: KinaStina

Det kan behövas!

2008-08-19 @ 17:34:30
URL: http://finakinastina.blogg.se/
Postat av: Kalle

Frank.. Black Jack. Haha, jag gillar era smeknamn.

fortsätt att göra under =)

2008-08-27 @ 15:57:31
Postat av: Nikolaus

Ni kommer bli bra treor, det tror jag verkligen på! Hoppas vi inte skrämde slag på er helt under våran tid ;) haha

Naevars, men jag saknar det lite. Det var fint där på Kristinaskolan.. men jag kommer kanske och hälsar på någon gång och kollar så ni håller koll på stället!

2008-08-31 @ 23:34:21
URL: http://waterboij.blogg.se/
Postat av: eleonor

BRA SAGT STINA!

2008-09-11 @ 18:45:50
Postat av: Sofie

AAAHAHA PISSIFITTAN!!!

2008-10-18 @ 15:45:38
URL: http://vinyl.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0